fredag den 30. oktober 2009

Halloween på Topsøe

I anledning af Halloween var der frokost på mit arbejde, hvor ca. halvdelen af medarbejderne mødte op udklædte. Jeg havde arbejdet hårdt hver aften i den forgangne uge på at færdiggøre mit hjemmelavede Cleopatra-kostume, som også vakte stor beundring, især da jeg afslørede, at det var lavet af dækkeservietter, juletræskæder, lidt maling og 1½ tube sekundlim.
Frokosten var et sammenskudsgilde, og i bedste amerikanske stil havde ca. 1/3 kage med, 1/3 havde chips med dip med og den sidste 1/3 havde brugt lidt tid i køkkenet og lavet lidt mad. Maden blev sat på et bord midt i det store mødelokale hvorefter alle satte sig langs væggen og balancerede med tallerken og krus på skødet.
En af de unge mænd i afdelingen laver nogle fabelagtige gode kager, og han havde lavet brownies. De var uimodståelige, så Cleopatrakostumet måtte pakkes sammen igen efter frokosten, for jeg kunne ikke sidde bøjet over computeren med det stramme bælte. En af min kollegaer nåede dog lige at tage et billede af Cleopatra ved computerskærmen og i bedste ægypterprofil.



Der var et tilbud der skulle ud af huset den dag, så jeg måtte skynde mig tilbage på min pind foran computeren.



De mest originalt udklædte blev linet op til fotografering (bemærk magnet-adgangskortet til paladset i mit bælte...).


Ingen kommentarer:

Send en kommentar